Güncel Sorular

Sorularınıza aşağıdan cevap bulabilirsiniz.!

• Biorezonans nedir ve nasıl çalışır?

Biorezonans vücudun yaydığı titreşim, enerji ve frekansların ölçülmesi, sağlıklı aralıkta olup olmadığının değerlendirilmesi ve sağlıklı seviyelere uyumlaştırılmasına yarayan bir terapi yöntemidir. ​Her hücre, doku, organ bir elektromanyetik alan oluşturur. Bu durum kanıtlanmış bir gerçekliktir. Biorezonansın ilgi alanı bu elektromanyetik alandır. Yani biorezonans, ilaç gibi elle tutulan bir madde üzerinden tedavi yapmaz, onun yerine enerjetik yollarla terapiyi hedefler. Yapılan bilimsel çalışmalar ışığında biorezonans yönteminin birçok hastalık ve bağımlılık durumlarında oldukça etkin bir yöntem olduğu rahatlıkla söylenebilir.

• Biorezonans terapisi ne kadar süre uygulanıyor?

Tek seans yaklaşık olarak 1 saat sürmektedir. Sigara için tek seans yeterli iken; zayıflama, alerji gibi farklı durumlarda daha fazla seans gerekmektedir.

• Bazı rahatsızlıklarım var, bana da biorezonans terapisi yapılabilir mi?

Biorezonans terapisi merkezimizde gebeler ve epilepsi hastaları hariç herkese yapılmaktadır. Bu iki durumda da dünya genelinde çok fazla uygulama yapılmış, yan etki görülmemiştir ancak farklı nedenlerle ortaya çıkabilecek anormal durumların terapimize mal edilmesinin önüne geçmek adına bu iki grubu terapiye kabul etmemekteyiz.

• Biorezonansın yan etkisi var mıdır?

Hayır. 50 yılı aşkın süredir kullanılan biorezonans yönteminin herhangi bir yan etkisi bildirilmemiştir.