Randevu Formu

Lütfen Aşağıdaki Formu Eksiksiz Doldurunuz.!

Hizmetlerimiz

Dr. Fulya TOPKARA ile Hizmetlerimiz Bölümü

28 Yıldır Sizinleyim

Dr. Fulya Topkara Kliniği

Dr. Fulya Topkara

Konya'da doğdu.1986 da Konya Anadolu lisesini bitirdi. 1993 Selçuk üniversitesi Meram tıp fakültesi mezunudur. TCDD Konya Kurum Hekimi olarak çalıştı. Ankara Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesinde Akupunktur eğitimi aldı.

Ankara Yıldırım Beyazıt üniversitesinde Ozon terapi, Mezoterapi, Hacamat, Fitoterapi eğitimlerine katıldı. Neoclinics te biorezonans terapi, Eeg noroinfo da norofeedback terapi eğitimlerini tamamladı. 2015 yılından itibaren kliniğinde bütüncül tıp yaklaşımı önce kişilerin sağlıklı kalması,hasta kişilerin hastalığının iyileşmesi için hizmet veren Dr FULYA TOPKARA evli ve 2 çocuk annesidir.

Dr. Fulya TOPKARA

Neden Dr. Fulya TOPKARA?

• Profesyonel Hizmet Özel Kliniği olarak sorunlarınıza kalıcı çözümler bulmak için yanınızdayız.
  • Güler Yüzlü Personel Kliniğimizde, hasta memnuniyetini öncelikli hale getirerek sadece hastaların ihtiyacı olan tedavileri uygulamaktadır.
  • Neden Biz Tüm teşhis ve tedavi süreci, hastalarla iletişim halinde adım adım planlanmakta ve bu plana uygun bir şekilde gerekli tedaviler gerçekleştirilmektedir.
  • Temiz Mekan Dr. Fulya Topkara özel kliniği pandemi koşullarına uygun olarak sterilizasyon yapılmakta ve aralıklı randevularla hizmet vermektedir.
Görüşleriniz Bizim İçin Önemlidir.!

Sizin Görüşleriniz

Blog Yazılarımız

Dr. Fulya Topkara Özel Kliniği Hakkında Tüm Bilgilere Erişebilirsiniz.

Neurofeedback Nedir?
23-02-2021 15:17

Neurofeedback Nedir?

İnsanın biyopsikososyokültürel varlık olması, kişiye özgü ve çeşitlendirilmiş tedavi yöntemlerini ihtiyaç haline getirmektedir.

Akupunktur nedir?
16-02-2021 14:05

Akupunktur nedir?

Akupunktur, bir kişinin vücudunun belirli noktalarına, çok çeşitli derinliklere çok ince iğnelerin sokulmasını içeren bir tedavi şeklidir.

Hacamat Nedir?
16-02-2021 14:04

Hacamat Nedir?

Hacamat, yüzyıllardır bir sağlık yöntemi olarak uygulanan ve günümüzde de alternatif tıp adı altında yer alan bir tedavi şeklidir.

Sağlıklı Yaşam Merkezi

Dengeli bir yaşam için bizimle iletişime geçin.