Biorezonans Terapi

Biorezonans tedavi, Kuantum Teorisi’nin fiziksel prensiplerinin, Homeopati Teorisi’nin biyolojik prensipleri ile birleştirilmesi ile oluşturulmuş tamamlayıcı tıp terapi yöntemidir. Modern tıbba tamamlayıcı olması, modern tıp ile negatif etki oluşturmayacağı ve tam tersine pozitif etki oluşturacağını söyler. Bu durumu örneklemek gerekirse, araştırmaların da gösterdiği üzere, kemoterapi ve radyoterapi tedavisine ek olarak düzenli uygulanan biorezonans tedavisinin kemoterapinin ve radyoterapinin olumsuz etkilerini engellerken, ilaçların verimini arttırdığı kanıtlanmıştır.

Biorezonans terapileri yalnızca hastalıklardan korunmak ile kalmaz aynı zamanda  yaşlanmayı geciktirir, bir çok hastalığın kaynağı olan şeker, tatlı, karbonhidrat ve sigara alkol gibi bağımlılıklarımızı yaşantımızdan kolayca çıkarmamızı sağlar ve çevredeki elektromanyetik yüklerin vücuttan uzaklaştırılmasına yardım edebilir. Terapinin bütün amacı sizlerin bağışıklık sisteminizin, kalp ve damar sisteminizin, dolaşım ve boşaltım sisteminizin, solunum sisteminizin ve destek hareket sisteminizin olması gerektiği gibi çalışmasına yardım etmesidir. Biorezonans terapileri ile hem hastalığınızı iyileştirmeye hem de yaşam kalitenizi arttırmaya odaklanır.

Biorezonans, ülkemizde çok yeni bir alanda kendini gösterse de Avrupa’da halkın %64’ünün en az bir kere biorezonans terapisi aldığını ve Amerika’da da bu oranının %72’lerde olduğunu söylemeliyiz. Danışanların rezonans terapisine olumlu bakmalarının bir başka nedeni de terapide ilaç gibi kimyasal hiçbir maddenin kullanılmıyor olmasıdır. Tamamen nobel ödüllü fizik ve biyoloji araştırmalara dayanan biorezonans tedavisinin nasıl işe yaradığına bir göz atalım.

Dr. Fulya Topkara Biorezonans Terapi Türleri

Dr. Fulya Topkara özel kliniğinde bu konuda araştırmalar yapmış sizlere en iyi terapi imkanlarını sunmaktadırlar. Biorezonans terapi yöntemlerinin tıp literatüründeki gelişimini günbegün inceleyen Dr. Fulya Topkara, sizlere şu konularda terapi imkanları sağlamaktadırlar:

Sizlere en uygun terapi yönteminin ne olduğunu bilmiyorsanız veya yukarıdaki türlerden birine dahil edemiyorsanız bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Dr. Fulya Topkara sizler için en uygun terapi tipi konusunda sizlere yardımcı olacaklardır.

Biorezonans Terapileri Nasıl İşe Yararlar?

Terapilerle alakalı bilinmesi gerekilen üç kavram vardır. Bunlardan ilki olan biofrekans, danışanlardaki istenmeyen durumların oluşmasını sağlayan hücrelerin veya atomların oluşturduğu enerjisel salınım sayısına denir. Örneklemek gerekirse, biofrekans sizin vücudunuzdaki sigara içme isteğinin enerjisidir denilebilir. Bu enerji, kuantum kuramına (Dr. De Brouglie’nin eşitliğine göre) bir dalga hareketi yapar ve her dalga hareketinin salınımı, genliği ve hızı olur. Buradaki istenmeyen enerjinin yaptığı salınıma biofrekans adı verilir. Bir diğer kavramımız ise biofoton dur. Fiziğin temel prensiplerine göre her elektromanyetik dalga fotonlarla yayılır. Bu fotonların özellikleri, yaydıkları enerjilerin özelliklerinden ileri gelir. Az önceki örnek ile ilerlersek, sigara içme isteğinizin enerjisini sizler biofotonlar ile çevreye yayarsınız. Bu biofoton aslında istenmeyen enerjinizin biofrekansını taşıyan parçacıklardır. Bu yüzden enerji hem dalga hem parçacık hareketi yapar denir.

Son ve en önemli kavram ise sönümleme metodudur. Bu metot bize söyler ki, birbirine zıt (yani genlikleri aynı ancak ters işaretli) ve aynı frekanstaki iki dalga birbirleri ile birleştiğinde oluşan yeni dalga sıfır frekanslıdır. Yani, bu iki enerji dalgası birbirini sönümlemişler ve yok olmuşlardır. Bu duruma rezonans haline gelme denir. Biorezonans Terapileri’nin çalışma mantığı da budur. Sizlerdeki hastalıkların veya istenmeyen özelliklerin yüksek teknolojik cihazlarımızla biofrekansı bulunur, bu biofrekans tersine çevrilir ve elektrotlar yardımı ile geri gönderilir. Böylece biyofiziksel olarak sizler, rahatsızlıklarınızı ve istenmeyen özelliklerinizi (bağımlılıklarınız gibi) hiçbir ilaç kullanmadan ve yan etkiye maruz kalmadan yok etmiş olursunuz.