Tedavi Alanları

Aşağıdaki Hastalıklarda Klasik ve/veya geleneksel yöntemlerle tamamlayıcı destek tedaviler uygulamaktayız.

İskelet Sistemi Hastalıkları
Kireçlenme – Bel-Boyun Fıtıkları – Yumuşak Doku Romatizmaları – İltihaplı Eklem Romatizmaları – Kas Hastalıkları – Tenisçi Dirseği – Menisküs – Tendinit ve Bursitler

Cilt Hastalıkları
Akne – Egzema –Sedef – Atopik dermatit – Ürtiker – Liken – Zona

Sindirim Sistemi Hastalıkları

Sinir Sistemi Hastalıkları
Anksiyete – Depresyon- Panik Atak – Uyku Bozuklukları – Baş ağrıları ve Migren – Tremor –Multiple Skleroz – Parkinson Hastalığı – Huzursuz Bacak Sendromu – Polinöropati

Kalp-Damar Sistemi Hastalıkları
Koroner Kalp Hastalıkları – Hipertansiyon – Ritim Bozuklukları- Periferik Damar Tıkanıklıkları -Reynaud – Dolaşım Bozuklukları – Varis

Solunum Sistemi Hastalıkları
Alerjik Rinit (Saman Nezlesi) – Kronik Sinüzit – Astım (K.O.A.H) – Kronik Bronşit

KBB Hastalıkları
İşitme Kayıpları – Vertigo – Ses Kısıklığı – Meniere – Sinüzit – Kekemelik ve Konuşma Bozukluğu

Göz Hastalıkları
Üveit – Glokom

Genel Metabolik Sorunlar
Kronik Yorgunluk – Obezite (Kilo Sorunları) – Bağışıklık Sistemi Zayıflığı -Genel Detoksifikasyon (Toksinlerden Arınma)

Ürogenital Sistem Hastalıkları
Prostatit – Kronik İdrar Yolu Enfeksiyonları – Adet Bozuklukları – Yumurtalık Kistleri – İnfertilite – Kısırlık – İmpotans – Erken Menopoz

Çocuk Hastalıkları
İştah eksikliği – Alt Islatma (Enürezis) – Dikkat Eksikliği Hiperaktivite – Mental Retardasyon ve Otizm

Onkoloji Hastalıkları
Bütün onkolojik hastalıklarda destek tedavisi.

YASAL UYARI: Bu sayfanın içerikleri ziyaretçilerini bilgilendirme amaçlı kurulmuş olup, sağlıkla ilgili konularda tıbbi teşhis, tedavi ve reçete bilgisi taşımaz. Sayfa sağlıkla ilgili yer verdiği tüm konularda öncelikle en doğru bilginin hastayı muayene eden doktorundan öğrenebileceğini savunur. Sayfada konu olarak geçen tüm yöntemler kamuoyuna bilgi vermek amaçlı paylaşılmış olup, bu bilgilerin yanlış anlaşılması veya kullanılmasından doğabilecek mağduriyetlerden bu sayfa sorumlu tutulamaz. Paylaşılan bilgilerin ilgilisi tarafından kullanılması Dr.Fulya Topkara ile hasta- doktor ilişkisini doğurmaz. Tüm sayfa ziyaretçileri yasal uyarıyı kabul etmiş sayılır.